Språk
Trafik & stadspla... / Felanmälan

Felanmälan

Du kan enkelt anmäla om du upptäcker något som är trasigt eller fel i Hallstahammars kommun. Fyll i fälten i e-tjänsten och skicka in din felanmälan. Vill du kan du få en bekräftelse på att vi har mottagit din felanmälan.

  • Tänk på att vara så exakt du kan när du gör din felanmälan.
  • Vi behöver veta exakt adress eller plats för att kunna åtgärda problemen fortast möjligt. Markera gärna på kartan som finns i e-tjänsten.
  • Vi behöver också en bra beskrivning av vad som är trasigt.
  • Har du möjlighet får du gärna skicka med en bild på det som behöver fixas.

Är felet akut? Är det helg eller kväll? Ring 021-13 09 00 (Securitas). E-posten läser vi enbart under kontorstid.

Du som har synpunkter, beröm eller klagomål, använd dig istället av Tyck till så hamnar ditt ärende rätt.

Tack för hjälpen!

Genom att du klickar på "Skicka" i e-tjänsten godkänner du att Hallstahammars kommun lagrar dina uppgifter enligt personuppgiftslagen (PuL). Det innebär att vi registrerar dina uppgifter för hantering av ärendet. Se personuppgifter och offentlighetsprincipen: http://hallstahammar.se/pul.