Fler webbplatser

Restaurang Smedjan på Äppelparkens äldreboende

    Telefon: 0220-24000
    E-post: kundcenter@hallstahammar.se
    Besöksadress: Norra Prästgårdsgatan 1, Hallstahammar

    Postadress: Hallstahammars kommun, 734 80 Hallstahammar

    Öppettider i kundcenter
    1 sept - 31 maj (vintertid)
    Måndag-torsdag 08.00-16.30
    Fredag 08.00-16.00

    1 juni - 31 augusti (sommartid)
    Måndag-torsdag 08.00-16.00
    Fredag 08.00-15.00

    Kundcenter har kvällsöppet för besök till klockan 20.00 vid kommunfullmäktiges sammanträden.

    Observera att i anslutning till vissa helgdagar kan kundcenter stänga tidigare.

    Namn: Restaurang Smedjan, Äppelparken
    Telefon: 0220-24890
    Besöksadress: Äppelparkens äldreboende, Ingrid Maries väg 1 i Hallstahammar.

    Restaurang Smedjan har öppet och serverar lunch mellan klockan 11.30 och 13.30.

    Interiörbild från restaurang Smedjan på Äppelparkens äldreboende

    I lunchen ingår sallad, smör, bröd, måltidsdryck och kaffe eller te. För dig som är pensionär kostar lunchen 65 kronor och för övriga gäster 85 kronor. Barn i åldern 3-12 år, betalar 33 kronor för sin lunch.

    Adressen till restaurang Smedjan på Äppelparkens äldreboende är Ingrid Maries väg 1 i Hallstahammar.

    Menyer restaurang Smedjan på Äppelparken

    Matsedlarna presenteras här på denna webbsida. Med reservation för ändringar.


    Så här genomför vi tillsammans smittsäkra besök

    På grund av corona­pandemin gäller särskilda restriktioner när du besöker äldreboendenas restauranger.

    Detta gäller vid besök på äldreboendenas restauranger

    • Färre antal gäster kommer kunna tas emot. Detta för att undvika trängsel.
    • Enbart förbokade besök. Ring till restaurangen och boka bord:
    • Använd handdesinfektion direkt i entrén när du kommer på besök.
    • Tvätta händerna med tvål och vatten både före och efter restaurang­besöket.
    • Var noga med att "köa" utan trängsel.
    • Restaurangerna kommer inte att servera någon salladsbuffé.

    Vi ber dig som besöker någon av våra restauranger att respektera och ha förståelse för om maxantalet gäster uppnåtts och restaurangen inte kan ta emot flera gäster för tillfället.