Fler webbplatser

Felanmälan

    Du kan enkelt anmäla om du upptäcker något som är trasigt eller fel i Hallstahammars kommun. Det kan vara fel på gator, cykelvägar, belysning, lekplatser, idrottsplatser med mera.

    Tänk på att vara så tydlig du kan när du gör din felanmälan:

    • Beskriv tydligt vad som är trasigt eller felaktigt.
    • Ange en så exakt adress som du kan.
    • Skicka gärna med en bild på det som behöver fixas.

    Vill du kan du få en bekräftelse på att vi har mottagit din felanmälan.

    • Under dagtid gör du din felanmälan antingen via e-tjänsten ovan eller genom att kontakta Kundcenter, 0220-240 00.
    • Om felet är akut och inträffar under kväll eller helg kan du kontakta Securitas, som ansvarar för felanmälan utanför kontorstid. Ring då 021‑13 09 00.

    Mälarenergi Vatten AB ansvarar för drift av vatten och avlopp i Hallstahammars kommun, och det är dit du vänder dig om du har problem med vatten och avlopp. OBS! Gäller ej dagvattenbrunnar på gatan. Dessa ska felanmälas till kommunen.

    Namn: Mälarenergi kundsupport
    Telefon: 021-395050
    E-post: post@malarenergi.se

    Felanmälan dygnet runt 021-18 19 00

    Mälarenergi Vatten AB sköter vatten och avlopp i Hallstahammars kommun.

    Synpunkter, som beröm, klagomål eller förslag till förändring eller förbättring lämnar du via en egen e-tjänst. Detta för att varje ärende ska hamna hos rätt person.

    Tack för hjälpen!