Anlägg, ändra eller åtgärda ditt avlopp
Telefon: 0220-24000
E-post: kundcenter@hallstahammar.se
Besöksadress: Norra Prästgårdsgatan 1, Hallstahammar
Postadress: Hallstahammars kommun, 734 80 Hallstahammar
Öppettider i kundcenter
1 sept - 31 maj (vintertid)
Måndag-torsdag 08.00-16.30
Fredag 08.00-16.00
1 juni - 31 augusti (sommartid)
Måndag-torsdag 08.00-16.00
Fredag 08.00-15.00
Kundcenter har kvällsöppet för besök till klockan 20.00 vid kommunfullmäktiges sammanträden.
Observera att i anslutning till vissa helgdagar kan kundcenter stänga tidigare.
På den här sidan finns information om hur du gör för att anlägga, åtgärda eller ändra ett enskilt avlopp. Tänk på att skicka in din ansökan eller anmälan i god tid eftersom det kan ta några veckor innan du får ditt tillstånd. Tänk också på att inte köpa en produkt innan du fått ett beslut om tillstånd. Om produkten du ansöker om inte lever upp till reningskraven kan du få ett så kallat avslag. Det betyder att du inte får använda den. Du får ingen ersättning för att du köpt in en produkt innan du fått ett tillstånd.
Sidan uppdaterades den